Suomen Naprapaattiyhdistys

Suomen Naprapaattiyhdistys on toiminut vuodesta 1975 tiedottaen naprapatiasta, valvoen jäsentensä ammatillisia ja palkkauksellisia etuja ja toimintaa, sekä kehittäen jäsentensä TULE-kuntoutuksen ammattitaitoja ja -tietoja ammattinsa harjoittamisessa.

Naprapaatti ry logoNaprapaattiyhdistys toimii moniammatillisessa yhteistyössä eri viranomaisten, terveydenhuollon toimijoiden ja muiden julkishallinnollisten organisaatioiden kanssa niin kotimaassa kuin kansainvälisissä yhteyksissä. Kansainvälisenä kattojärjestönä toimii International Federation of Naprapathic Associations (IFONA).

Yhteystiedot Suomen Naprapaattiyhdistys Ry

Laitolahdenkatu 1 A 3, 37120 Nokia
Puh. 044 024 2440
info@naprapaattiyhdistys.fi