Yhdistyksen tietosuojaseloste

Tietosuojaseloste

Tämä on Suomen Naprapaattiyhdistys ry:n henkilötietolain (10 ja 24§) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste. Laadittu 30.10.2023.

Tietosuojarekisteri: Suomen Naprapaattiyhdistys

Rekisterinpitäjä
Nimi: Suomen Naprapaattiyhdistys
Osoite: Laitolahdenkatu 1 A 3 37120 Nokia
Puhelin: 044 024 2440
Sähköposti: info@naprapaattiyhdistys.fi

Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö
Nimi: Marko Ropanen
Puhelin: 044 024 2440
Sähköposti: info@naprapaattiyhdistys.fi

Rekisterin nimi
Suomen Naprapaattiyhdistyksen jäsentietorekisteri

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Jäsenten henkilötietojen käsittelyn tarkoituksena on yhdistyksen jäsenrekisterin ylläpito, jäsenmaksujen hallinta, jäsentiedotteiden lähettäminen sekä muu jäsenyyteen liittyvä viestintä.

Rekisterin tietosisältö
Jäsenen nimi, osoite (työ/koti), puhelinnumero, sähköpostiosoite, syntymäaika, jäsenmaksutiedot ja muut jäsenyyteen liittyvät tiedot kuten ammattiin valmistumisvuosi ja -paikka.

Säännönmukaiset tietolähteet
Tiedot saadaan jäseniltä itseltään jäseneksi liittymisen yhteydessä sekä mahdollisten muutosten yhteydessä.
Tietojen säännönmukaiset luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
Tietoja ei luovuteta säännönmukaisesti kolmansille osapuolille. Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

Rekisterin suojauksen periaatteet
Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Rekisterin käyttöoikeus edellyttää henkilökohtaista käyttäjätunnusta ja salasanaa, jotka myönnetään vain yhdistyksen hallituksen jäsenille, jolla on oikeus käsitellä kyseisiä tietoja.

Tarkastusoikeus ja tarkastusoikeuden toteuttaminen
Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkastaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Tarkastuspyyntö tulee lähettää kirjallisesti ja allekirjoitettuna rekisteristä vastaavalle yhteyshenkilölle.

Muut mahdolliset oikeudet
Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus vaatia henkilötietojensa poistamista rekisteristä. Pyyntö tulee lähettää kirjallisesti ja allekirjoitettuna rekisteristä vastaavalle yhteyshenkilölle.

SIVUSTON HALLINNOIJA

Verkkosivuston osoite on:

Suomen Naprapaattiyhdistys ry on suomalainen yhdistys, jonka Y-tunnus on 2755345-7.
Rekisteristä vastaa:
Marko Ropanen
info@naprapaattiyhdistys.fi

MITÄ HENKILÖTIETOJA KERÄTÄÄN JA MIKSI

Ottamalla yhteyttä kysy meiltä-yhteydenottolomakkeen kautta, Suomen Naprapaattiyhdistys ry saa nimesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi yhteydenottoa varten. Suomen Naprapaattiyhdistys ry ei koskaan luovuta tietojasi kolmansille osapuolille ilman erillistä sopimusta ja suostumusta.

YHTEYDENOTTOLOMAKE

Kun lähetät lomakkeen, sivuston ylläpitäjä saa käyttöön seuraavat tiedot: nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Kerättyä tietoa säilytetään toistaiseksi asiakaspalvelua varten, mutta tietoa ei käytetä markkinointitarkoituksiin.

EVÄSTEET

Voit estää evästeiden tallentamisen laitteellesi, rajoittaa evästeiden käyttöä tai poistaa evästeet selaimesi asetuksista. On hyvä ottaa huomioon, että evästeet voivat olla tarpeellisia joidenkin palveluiden asianmukaiselle toimimiselle.

MUILTA SIVUSTOILTA UPOTETTU SISÄLTÖ

Tämän sivuston artikkelit voivat sisältää upotettua sisältöä (esimerkiksi videoita, kuvia, artikkeleita jne.). Toisilta sivustoilta tuodun upotetun sisällön avaaminen on verrattavissa siihen, että vierailija itse kävisi kolmannen osapuolen sivustolla.

ANALYTIIKKA

KUINKA KAUAN SÄILYTÄMME TIETOA

Mikäli lähetät viestin sivuston kautta yhteydenottolomakkeella, viestiä ja lomakkeen henkilötietoja säilytetään toistaiseksi asiakaspalvelutarkoitusta varten.

MITÄ OIKEUKSIA SINULLA ON OMAAN TIETOOSI

Sinulla on oikeus tarkastaa itseäsi koskevat henkilötiedot

• oikeus tietojen oikaisemiseen
  • oikeus käsittelyn rajoittamiseen (voit esimerkiksi kieltää markkinoinnin)