Suomen Naprapaattiyhdistys

Toiminta

Sääntöjensä mukaisesti yhdistys toteuttaa tiedottamista niin sisäisesti kuin ulkoisesti, valvoo jäsentensä etuja ja kehittää jäsentensä ammattitaitoa.

Sisäisesti tiedotamme jäsenistölle keskeisistä tapahtumista ja ajankohtaisista asioista. Osallistumme erilaisiin tapahtumiin markkinoiden osaamistamme ja lisäten tunnettavuuttamme. Jäsentemme etua valvomme suoraan sekä yhteistyökumppaneidemme kautta.

Ammattitaitoa ylläpitäviä ja kehittäviä koulutuksia järjestetään 1-2 x vuodessa. Tämän lisäksi yhteinen toiminta ja luottamus mahdollistavat useampien koulutustapahtumien järjestämisen yhteistuumin. Jatkuva kouluttautuminen tekee yhdistyksemme jäsenistä luotettavan ja asiantuntevan ammattiverkoston potilaiden tarpeisiin ja viranomaisyhteistyöhön.

Yhteistyökumppanit

Sidosryhmäyhteistyömme keskeisimmissä rooleissa ovat Suomen Tule ry, Suomen Yrittäjät sekä IFONA. Vuonna 2017 edustajamme Suomen Tule ry:n hallituksessa on Merja Avola sekä IFONAssa lisäksi Vesa Ylinikkilä.

Toimimme tiiviissä yhteistyössä Suomen Yrittäjien  Hyvinvointivaliokunnassa edustajanamme Vesa Tabell. Suomen Yrittäjien kautta jäsenillemme avautuu mahdollisuus ostaa kahdenlaisia palvelupaketteja.

• Edullisempi suppea palvelupaketti maksaa 34€/vuosi (jäsenlehti ja uutiskirje yms).
  • Laaja palvelupaketti maksaa 63 €/vuosi (mm yrittäjien jäsenedut/seminaarit/lehti/yrittäjien neuvontapalvelu yms). Suomen Yrittäjät
Yhdistys » Toiminta