Suomen Naprapaattiyhdistys ry:n etäkoulutus keväällä 2021 - fysiatri Jari Ylinen

Viimeinen vuosi on mennyt enemmän ja vähemmän poikkeavissa oloissa, mikä on aiheuttanut muun muassa Suomen Naprapaattiyhdistyksen koulutusrintamalla päänvaivaa. Yhdistys haluaa vuosittain tarjota jäsenilleen ammattitaitoa edistäviä ja päivittäviä koulutuksia. Vaikka live-koulutus keväältä jouduttiinkin siirtämään tuonnemmaksi, saimme järjestettyä erittäin mielenkiintoisen etäluennon fysiatri Jari Ylisen vetämänä.

Aiheena on niskapotilaan anamneesi, tutkiminen ja hoito “evidence based medicine”.

Koulutus toteutetaan etänä Teamsin välityksellä perjantaina 7.5. klo 9.00 alkaen. Luennon kesto on noin 2,5 tuntia, riippuen kuinka paljon keskustelua aiheesta syntyy.

Luennolle voivat ilmoittautua Naprapaattiyhdistyksen voimassa olevat jäsenet hintaan 20 euroa tai muut halukkaat ei-jäsenet 100 € maksamalla 30.4. mennessä Suomen Naprapaattiyhdistyksen tilille: FI61 5710 9720 0776 77. Kirjoita viestiksi "7.5. ja oma nimesi".

Ilmoittautuneet saavat sähköpostiin linkin, jonka kautta pääsee osallistumaan luentoon. Teams kannattaa siis ladata käytettävälle laitteelle jo etukäteen.

Nähdään koulutuksessa!

PS. Syksyllä 2021 yritämme järjestää Pajulahdessa live-koulutuksen, joka piti siirtää keväältä koronatilanteen takia. Tästä tiedotamme lisää myöhemmin.